pondělí, srpna 09, 2004

Olympiáda má čtyři sponzory

Marketing & Media, 09.08.2004 - Mediatel, Zentiva a ČEZ investovaly do sponzorství přenosů z LOH 2004 v Aténách, které bude vysílat ČT 2 od 13. do 29. srpna. Žádný z mezinárodních sponzorů olympiády nevyužil opci. Partneři Českého olympijského týmu dostanou prostor v olympijských studiích (generálními partnery jsou Plzeňský Prazdroj, Škoda Auto, ČEZ a Český Telecom). Stejně jako u mistrovství světa v ledním hokeji bude sponzorem čtyřiceti reklamních znělek HVB Bank, přičemž ARBOmedia nabízela tuto službu za 1,3 mil. Kč. Nejdražší televizní spoty, které byly nabízeny v pevných cenách, budou umístěny u zahajovacího a závěrečného ceremoniálu a dosáhly hodnotu 170 tis. Kč. Česká televize očekává příjmy z reklamy a sponzoringu na obrazovce, teletextu a internetu ve výši 18 mil. Kč. ČT, jako i dalším evropským veřejnoprávním televizím, poskytla licenci na přenosy European Broadcasting Union, jež za ni letos zaplatila 394 mil. dolarů. Globální sledovanost her se odhaduje na 4 mld. diváků.