pondělí, dubna 16, 2007

Wrigley rozjelo kreativní mediální plánování

Marketing & Media, 17.4.2007 -  Společnost Wrigley spustila spolu s Prima TV nový druh kampaně na podporu značky Orbit. Připravila tři mutace 5vteřinových spotů, které vždy reagují na předchozí reklamní spoty jiných zadavatelů. Např. po reklamě McDonald's televize zařadila spot s motivem hranolek a sdělením, že Orbit po jídle pomáhá snižovat riziko vzniku zubního kazu až o 40 %. Připravené jsou ještě dvě další exekuce, které budou reagovat na jiné potravinové segmenty. "Spoty nejsou plánovány naší mediální agenturou OMD a jejich vhodné nasazení je plně v pravomoci televize. Každý měsíc máme pouze finanční limit na realizaci této kampaně," řekl M&M marketingový ředitel Wrigley pro střední Evropu Václav Naiman. "Podobný princip kampaně Wrigley jinde nevyužívá a nevím ani o žádné jiné podobné realizaci v ČR," dodal.