pondělí, března 29, 2004

Radio Info bude rockovější

Marketing & Media, 29.03.2004 - Pražské Radio Info se už nebude profilovat jen jako dopravní, ale i rockové rádio. "Nechceme být jenom rádiem do auta, ale i do domácnosti. Naše cílová skupina (muži 25-50 let) se tím však nemění," řekl M&M ředitel Jiří Hrabák. Stanice začala vysílat právě před rokem a její denní poslechovost je 7 tisíc lidí. "Dosud jsme nebyli nijak hudebně vymezeni, odteď budeme kombinovat klasický rock a oldies s pop-rockem 80. a 90. let," dodala PR manažerka rádia Marcela Matoušková. Podle Hrabáka má společnost Londa, která Info a také Rádio Impuls provozuje, zájem o další licence, například po zkrachovalém libereckém Rádiu Euro K. Jejich nové rádio by se mohlo jmenovat Rock FM, o registraci této značky požádali Úřad průmyslového vlastnictví.