pondělí, dubna 26, 2004

Výhrady k sponzoringu

Marketing & Media, 26.04.2004 - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zahájila minulý týden řízení s TV Nova a Českou televizí, které může vést k udělení pokuty za nesprávně realizovanou reklamu a sponzoring. Česká televize 2. února mezi 21.00 a 22.00 h překročila povolený reklamní limit 6 minut o 29 vteřin a dostala také upozornění na porušení zákona v souvislosti s Hodinou pravdy. Moderátor tohoto pořadu zmiňuje název produktu sponzora (Dobrá voda), láhev minerálky má přitom v ruce a dává ji hostům. Podezření padlo také na předávají cen TýTý z 21. února, kdy moderátor řekl, že pořad sponzoruje Duhová energie skupiny ČEZ. Ze záznamu, jejž má rada k dispozici, není jasné, zda byl pořad řádně označen sponzorským vzkazem. TV Nova má problémy s pořadem Světová premiéra z 28. února (M&M 10/2004), který sponzorovala Škoda Auto a hlavní postavou byla nová octavia. Octavia spolu s logem Škody Auto byla celou dobu na jevišti, hovořil ředitel Škody a během vystoupení Hany Zagorové běžely sestřihy reklamní prezentace. "Překročilo to míru sponzoringu, chceme na toto téma otevřít diskusi," řekl M&M předseda rady Petr Pospíchal.