pondělí, července 14, 2008

Týden.cz v ARBO skončil, Deník.cz začíná

Marketing & Media, 14.7.2008 - Mediální zastoupení ARBOinteractive (AI) přišlo o servery blog.cz a Týden.cz. Odchod blogovacího webu souvisí s jeho prodejem CET 21, čímž přešlo zastupování na obchodní oddělení Novy. V jeho ceníku dosahuje CPT za bannerovou reklamu na blog.cz, jenž navštívilo v květnu 2,48 mil. reálných uživatelů, 150 Kč. Z AI odešel na konci června také zpravodajský server Týden.cz, který se rozhodl pro prodej reklamy in-house.

"Mediazastoupení nám pomohlo překlenout období, kdy se náš web na trhu etabloval. Důvody, které nás vedou k prodeji inzerce vlastními silami, jsou komunikace přímo s klienty, a s tím spojená efektivita," řekla M&M ředitelka on-line inzerce Týdne Ivana Hrehová. Nově se ovšem AI podařilo uzavřít smlouvu se serverem Deník.cz, který patří do vydavatelství Vltava-Labe-Press. Jeho návštěvnost dosáhla v květnu 545 tis. reálných uživatelů, čímž se stal čtvrtým nejnavštěvovanějším zpravodajským serverem. "V rámci naší sítě SUN jde o zatím nejsilnější titul," řekl ředitel AI Tomáš Jankůj.