pondělí, června 28, 2004

Češi jsou třetí nejvěrnější

Marketing & Media, 28.06.2004 - Koncem minulého týdne se ze čtyř největších evropských reklamních trhů udržela na Euro 2004 pouze Francie. A to nebude mít pozitivní dopad na zhodnocení prostředků utracených za sponzoring. Podle agentury Initiative zůstává globálně nejsledovanějším utkáním Francie - Anglie, které na 38 trzích vidělo 89,3 mil. diváků. Druhou příčku má zápas Německo - Nizozemsko (85,7 mil. diváků na 34 trzích) a třetí Španělsko - Portugalsko s 71,7 mil. diváků na 22 trzích. Podle metodiky Initiative bylo u nás zatím nejsledovanějším utkání Německo - Česko s ratingem 23 %, což představuje 2 mil. diváků. Utkání přilákalo také 7,6 mil. Britů, 6,2 mil. Italů a 5,7 mil. Poláků. Spolu s našim teamem si dobře vedou i čeští diváci. V analýze Initiative jsou spolu se švédskými a dánskými hodnoceni jako třetí nejvěrnější publikum - až 64 % zůstává u sledování živě přenášených utkání.