pondělí, dubna 11, 2005

Česká televize a Český rozhlas hledají mediální zastoupení

Marketing & Media, 11.04.2005 - Česká televize vypíše v následujících dnech veřejnou soutěž na zajištění prodeje reklamy. Obchodní ředitel ČT Martin Švehla M&M řekl, že soutěž bude vypsána podle zákona o zadávání veřejných zakázek.
"Chceme kvalitní agenturu, která prokáže, že se na mediálním trhu orientuje," uvedl dále Švehla. Vítěz bude reklamu pro ČT prodávat od roku 2006 do roku 2010.
Český rozhlas už soutěž v minulém týdnu vypsal, hledá prodejce reklamního času na období let 2006 až 2009. Rozhlas stanovil termín pro odevzdání nabídek na 30. května, rozhodující bude ekonomická výhodnost nabídky. Dílčími kritérii jsou hlavně odbornost projektu a nabídková cena. Pro obě veřejnoprávní média reklamu prodává společnost ARBOmedia, které však na konci roku 2005 vyprší smlouva.