pondělí, srpna 23, 2004

Sledovanost vyšší díky out-of-home

Marketing & Media, 23.08.2004 - Průměrná celodenní sledovanost terestrických televizí v Praze je vyšší, než vykazují peoplemetry, a to až o 3,4 %. V prime time od 19.00 do 23.00 je tento rozdíl až 6,5 %. Potvrzuje to porovnání výsledků sledovanosti z peoplemetrů společnosti Mediaresearch a mediálních audiometrů agentury GfK Praha. Tento rozdíl se přisuzuje tzv. out-of-home sledování televize, kterou v období od 8. dubna do 7. července podpořily také sportovní události jako mistrovství světa v ledním hokeji a Euro 2004. Více o sledování TV mimo domov přinášíme na str. 22. (V M&M 32/2004 jsme na str. 18 publikovali graf o sledovanosti televizí v Praze a v pravé části jsme nesprávně uvedli škálu pro sledovanost kabelových televizí - uváděné hodnoty 0,1 a 0,2 ve skutečnosti představují hodnoty 1 a 2.)