pondělí, srpna 09, 2004

Budou výsledky z audiometrů

Marketing & Media, 09.08.2004 - Agentura GfK Praha v těchto dnech vyhodnocuje výstupy z pilotního výzkumu měření poslechovosti rádií a sledovanosti televizí v Praze metodou audiometrů. Z výzkumu vyplývá, že jen 7 % Pražanů nezasáhne v průměrném dni ani rádio, ani televize. U cílové skupiny 12-29 je to 12 %. Včetně nulových hodnot u těch, kdo nesledují ani neposlouchají, dosáhla průměrná sledovanost televize hodnoty 4,02 hod., poslechovost rozhlasu 1,30 hod. Nejvíce času tráví Pražané s televizí mezi 19. a 23 hod. Výzkum proběhl od 8. dubna do 7. července na vzorku 2229 lidí ve věku 12-79 let. Výsledky dostanou klienti, již na výzkumu finančně participovali koncem 34. týdne.