pondělí, září 27, 2004

Do Cannes jedou tři televize

Marketing & Media, 27.09.2004 - Na jubilejním, 20. ročníku podzimního televizního trhu v Cannes Mipcom, který se uskuteční od 4. do 8. října, bude i letos vystavovat Česká televize. "Smysl účasti je prezentace pořadů, cílená nabídka a vzbuzení zájmu zahraničních partnerů o zaslání ukázkových kazet," řekla M&M vedoucí telexportu ČT Jarmila Švorcová. V Cannes televize nabídne především filmy Bolero, Pupendo a Nuda v Brně, seriál Náměstíčko, minisérii Hop anebo trop, operu Její pastorkyňa, animovaný seriál O Kanafáskovi a dokumenty Ničeho nelituji, Karel Ančerl - opožděný portrét a S bráchou na Aljašce. Z pozice nákupčích bude na veletrhu také programové oddělení ČT a dále TV Nova, Prima TV, jejich nákupčí AQS a společnost Erika.