pondělí, září 06, 2004

Rozhlasové spory mimosoudně

Marketing & Media, 06.09.2004 - Vydavatelství Mafra plánuje na příští rok uvedení nového crossmediálního inzertního produktu, jenž by kombinoval rozhlasovou, tiskovou a internetovou reklamu v médiích vlastního portfolia. Podrobnosti ještě nejsou známy, ale zástupci mediálních agentur zůstávají opatrní. "Princip balíčku je jednoduchý - vždycky vám do něj přibalí něco, co se samostatně jen velmi obtížně prodá. Trend mediálního plánování je ale přesně opačný. Směřuje k velmi pečlivému výběru vhodných kanálů a médií a tím k přesnému, efektivnímu zásahu cílové skupiny," řekl M&M media director mediální agentury MindShare Martin Králík. S Mafrou jako novým majitelem Expresradia se minulý týden dohodlo mediální zastoupení Regie Radio Music (RRM) na mimosoudním vyrovnání sporu o prodeji reklamy. "Jsem ráda, že nový management patří mezi profesionály, kteří nepokládají smlouvu za bezcenný kus papíru," dodala generální ředitelka RRM Kateřina Fričová.