pondělí, září 20, 2004

Na Nově vévodil Walmark

Marketing & Media, 20.09.2004 - Potenciál být nejsledovanějším novým pořadem, které televize nasadily na letošní podzim, má seriál Pojišťovna štěstí, vysílaný na TV Nova. Jeho první díl vidělo 2,96 mil. diváků. O téměř polovinu hůře skončil druhý nový seriál Redakce a jen o něco lépe si vedla reality show Milionový pár. Relativně nízká čísla Milionového páru ještě nemusí znamenat neúspěch, také pořad Česko hledá Superstar startoval v únoru s 1,89 mil. diváky a 47% sharem. Televize Nova zařadila ve čtvrtek u pořadů Milionový pár a Redakce celkem 94 reklamních spotů 49 společností. Nejvíce byli zastoupeni producenti z oblasti potravin a minerálních vod (39,4 %), drogerie a osobní péče (18 %) a mobilní operátoři (7,4 %). Nejvíce spotů (sedm), dostal Walmark, Johnson & Johnson, Fererro, Kraft a T-Mobile. Nova si však může za čtvrteční program přivodit restrikce od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. I přes povinnost zařadit reklamní blok uvnitř programu až po uplynutí 20 minut umístila reklamu v průběhu Milionového páru již po 18 min. a 20 sek. po začátku.