pondělí, října 25, 2004

McDonald's TV mladé zaujala

Marketing & Media, 25.10.2004 - Průzkum agentury Ipsos potvrdil, že spuštění in-store TV v deseti restauracích McDonald's v Londýně před třemi měsíci má předpoklady oslovit mladé lidi. Podle 74 % dotázaných je obsah vysílaný na obrazovkách dobrý, velmi dobrý nebo vynikající a 88 % z nich televize zaujala. Obsah vlastního TV okruhu, který chce McDonald's rozšířit až na sto restaurací, tvoří hudba, sport, móda a reklamy, které zatím zadaly např. Wrigley, mobilní operátor O2 a Universal Records. Vlastní televizi ve svých britských supermarketech spustilo ještě v březnu Tesco. Podle Andyho Pitmana ze společnost Brightspace Media, která připravuje obsah in-store TV pro McDonald's, je však mezi televizemi rozdíl, protože diváci sledují obrazovku v restauraci kolem 20 min., zatímco v obchodním domě pouze několik vteřin.