pondělí, října 11, 2004

Sledovanost Milionového páru klesala

Marketing & Media, 11.10.2004 - TV Nova v pátek rozhodla o zastavení produkce reality show Milionový pár. Prezentovaným důvodem je angažování několika soutěžících ve focení a natáčení erotických a pornografických materiálů. Milionový pár byl samostatným projektem Novy a jedním z pilířů podzimního schématu. Televize odvysílala čtyři díly, přičemž jejich sledovanost klesala z 1,6 na 1,1 mil. diváků. "Sledovanost se stabilizovala a zabezpečila by nám návratnost investice. Kritická situace by vznikla poklesem pod milion diváků," řekl M&M šéf projektu Radek John. Dosahované výsledky sledovanosti mohou vytvářet tlak na vedení televize. Loni dosáhla Nova 43,36% podílu na trhu. Letošní první pololetí jí klesl share na 41,91 % a poslední dva týdny představoval 43,25 % a 42,21 %. Místo Milionového páru nasadí televize ve čtvrtek reprízy zábavního pořadu Politické harašení. S koncem pořadu končí i partnerství se společností Wrigley, jež byla se svým produktem Winterfresh Mints sponzorem relace. Pro nejsledovanější komerční televizi byl Milionový pár historicky druhým pořadem s prvky reality show. Po úspěchu Česko hledá Superstar měla rozjednanou koupi licence k seznamovací reality show Amor, kterou vlastní také Fremantle Media a pod názvem Cupid ji odvysílala i americká televize CBS. V poslední chvíli ale Nova od podepsání smlouvy upustila. Konec Milionového páru může vzbudit větší zájem o další seznamovací reality show Balírna, již od 5. října vysílá Prima TV. Její první díl vidělo asi 600 tis. diváků.