pondělí, října 04, 2004

Wrigley opět pouze na Nově?

Marketing & Media, 04.10.2004 - Wrigley uvažuje o podpoře bonbonů těsnějším spojením s reality show.
Téměř v poslední chvíli koupila televizní sponzoring nové reality show TV Nova společnost Wrigley. Sponzorský vzkaz před pořadem Milionový pár a po něm podporuje značku Winterfresh, konkrétně produktovou řadu Winterfresh Mints, jež je na trhu od července. Jestli se popularita pořadu alespoň přiblíží talentové show Česko hledá Superstar, vyplatí se spojit značky Winterfresh a Milionový pár - podobně jako to v případě Superstar využily Nestlé a Eurotel. "Takto zajímavý projekt pochopitelně nabízí mnoho dalších možností pro podporu naší značky," řekl marketingový ředitel Wrigley Václav Naiman. Zatím ale neupřesnil, co z nich využije. Sledovanost druhého dílu (23. 9.) mírně klesla, představovala 1,5 mil. diváků (17% rating, 33% share). Tím se po Rodinných poutech stal v daný den druhou nejsledovanější nezpravodajskou relací. Wrigley letos změnila své chování u investování do televizní reklamy. Loni proinzerovala 63 % prostředků v TV Nova, 32 % v ČT, 5 % na Primě a malou částku na dětském Supermaxu. Letos investovala v období od ledna do srpna pouze na Nově. Wrigley zatím nemá podepsanou smlouvu o TV reklamě na příští rok. "Rozhodně budeme opět jednat se všemi televizemi s ambicí vyjednat co nejlepší podmínky," dodal Naiman.