pondělí, května 10, 2004

Euro 2004 téměř vyprodané

Marketing & Media, 10.05.2004 - Prodejce reklamního času České televize, společnost ARBOmedia, již téměř vyprodala nabídku reklamy a sponzoringu, které se vážou k mistrovství Evropy ve fotbale 2004 v Portugalsku. Televize připravuje 27 přímých přenosů, a to především v prime time, se začátky v 18.00 a 20.45. Samotné utkání odvysílá od 12. 6. do 2. 7., upoutávky budou nasazeny už 5. června. Televize koupila přenosy s povinností zařadit mezinárodní sponzory, kterými jsou Carlsberg, Coca-Cola, JVC a McDonald's. K mistrovství připravila ČT "Velkou fotbalovou hru", založenou na SMS hlasování, jejímž sponzorem bude T-Mobile. Největšími reklamními zadavateli budou Budvar, Sazka, Škoda, Nike a Staropramen.