pondělí, května 23, 2005

Hokej za 65 mil. Kč

Marketing & Media, 23.05.2005 - Sledovanost přenosů z mistrovství světa v ledním hokeji (30. 4.-15. 5.) na České televizi byla na úrovni loňského roku, průměrný rating dosáhl u cílové skupiny dospělí D15+ 10,4 %, což je jen o 0,2 % méně než loni. Sledovanost zápasů českého týmu klesla o 3,7 % na 18,1 %. Zájem diváků byl s loňským rokem vyrovnaný zřejmě z dvou důvodů: změnu lokace kompenzoval postup našich hokejistů. Pod úspěch se podepsalo i setrvání šampionátu v našem časovém pásmu. V průběhu šampionátu klesl celodenní share TV Nova na 37 %, Prima a ČT 1 měly 20 % a ČT 2 se vyškrábala na 18 %. Průměrná sledovanost reklamních bloků dosáhla 11,1 % (+0,8 %) a power breaků 12,6 % (-0,7 %). Nejsledovanější letošní reklamní blok byl vysílán po třetí třetině v utkání s Kanadou dne 15. května a dosáhl 24,3% ratingu. Celkově vydělala ČT na klasické reklamě 45 mil. Kč a na sponzoringu 20 mil. Kč. Nejaktivnějšími zadavateli byly Škoda Auto, T-Mobile a ČSOB.