pondělí, května 02, 2005

MMS si stěžuje na antimonopolním úřadě

Marketing & Media, 02.05.2005 - Poradce AKA Jiří Mikeš, který bude ve výběrové komisi v soutěži na dodavatele služeb spojených s prodejem reklamního času veřejnoprávního Českého rozhlasu (ČRo), se domnívá, že vytvořená kritéria na posuzování projektů uchazečů jsou správná. Zastupitelství komerčních stanic Media Marketing Services, Regie Radio Music a RadioNet kritizují ČRo za podmínku, aby nový dodavatel pro období 2006-2009 nebyl majetkově propojen se žádným českým komerčním rádiem. Tím jsou totiž vyloučena se soutěže a největší šance má, podle nich, stávající dodavatel - společnost ARBOmedia. Pro toto a další kritéria se MMS obrátila minulý týden na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. "Kdybych psal ty podmínky já, udělal bych totéž co ČRo. ARBOmedia je nezávislá a není propojena s komerčními stanicemi," řekl M&M Jiří Mikeš.