pondělí, května 02, 2005

ČT 24 nerozšíří čas pro reklamu na ČT

Marketing & Media, 02.05.2005 - Česká televize zatím nemá podepsanou smlouvu o šíření zpravodajského a publicistického kanálu ČT 24 v kabelových rozvodech prostřednictvím dvou největších operátorů - UPC a Karneval. Minulé pondělí požádala České radiokomunikace o zařazení do experimentálního digitálního multiplexu v Praze. Ten je však již naplněn a není do něho možné zařadit další stanici bez vyřazení jiné - tedy programu ČT 1, ČT 2, TV Nova, Prima TV a Óčka. Zatím je tedy ČT 24, která je financována z koncesionářských poplatků, přístupná pouze přes internet a satelit z družice Eurobird-1. ČT 24 nebude vysílat reklamu a televize zatím neuvažuje, že by 1 % z vysílacího času vyhrazeného pro reklamu přesunula na jiný kanál.