pondělí, května 16, 2005

Rozhlas vypíše nový tendr na zastupitelství

Marketing & Media, 16.05.2005 - Minulý týden zrušil Český rozhlas veřejnou soutěž na služby spojené s prodejem reklamního času, který představuje tři minuty denně na celoplošných stanicích. „Bylo tam formální pochybení,“ řekl M&M generální ředitel ČRo Václav Kasík s tím, že nový tendr bude vypsán v blízké době.
„Vzhledem k napadajícím reakcím některých mediálních agentur na stávající zadávací podmínky lze předjímat, že při pokračování soutěže by bylo zahájeno správní řízení ze strany Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže,“ řekl M&M ředitel komunikace ČRo Karel Zýka. Mediazastupitelství však očekávají, že rozhlas změní i kritizovaná obsahová kritéria.
„Především nám jde o vypuštění pro rozhlas ekonomicky nevýhodné obchodní podmínky, která a priori vylučuje mediazastupitelství majetkově propojená s komerčním rádiem. Tato podmínka totiž omezuje účast všech relevantních mediazastupitelství na stávajícího dodavatele - ARBOmedia,“ řekl Tomáš Němčanský z Media Marketing Services, jež se kvůli tendru obrátila na antimonopolní úřad.
Foto popis| ČEKAJÍ SE ZMĚNY. Po zrušení veřejné soutěže na služby spojené s prodejem reklamního času na stanicích Českého rozhlasu očekávají mediazastupitelství změnu obsahových kritérií.